In ons museum komt u alles te weten over de geschiedenis van het openbaar vervoer in Nederland. In woord en beeld wordt dit duidelijk weergegeven in ruime vitrines. Uniformen, documenten, foto’s, schaalmodellen en attributen van de tram, trein en bussen vertellen het verhaal van het openbaar vervoer in Nederland. Er worden rondleidingen gegeven door deskundige en enthousiaste medewerkers die veelal in het openbaar vervoer gewerkt hebben. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de bouw van een modeltreinbaan met h0 modellen van de NS. Het museum restaureert en onderhoudt museale bussen voor het behoud van het Nederlands cultureel erfgoed. De bussen zijn van buiten en binnen te bezichtigen. Daarnaast worden de bussen ook verhuurd.