In de expositieruimtes vindt u de fotografische geschiedenis van Harlekijn Holland, werk van Julia Berger, Peter Meyers, Meta Bloemen, Marianne Turck, Herman van Veen en een gastexposant. Deze laatste wisselt elk kwartaal.

Op de eerste etage bevindt zich de bibliotheek. Hier vindt u het meeste van wat Harlekijn Holland uitbracht, waaronder veel uit het oeuvre van Herman van Veen zelf. De historie van vijftig jaar Harlekijn Holland is hier ook digitaal te doorzoeken.

Op de tweede etage is onze kunstuitleen en het dakterras. Dit is onderdeel van de Gallery. Op het dakterras staan twee kunstwerken van Peter Meyers.

Het Arts Center is voor mindervaliden toegankelijk gemaakt met o.a. een hellingbaan, een mindervalidenlift aan de buitenzijde van het gebouw en een lift in het gebouw om u naar de verschillende etages te brengen.

Parkeren
Landgoed De Paltz is een beschermd natuurgebied en niet toegankelijk voor auto’s.
U kunt parkeren bij het naastgelegen Hilton Hotel of op de parkeerplaats bij de ingang van de Vliegbasis aan de Verlengde Paltzerweg.