Met veel liefde en passie hebben Claude de Vries en Anthonia van Rappard een oude boerderij uit 1840 verbouwd tot een waar kunst- en natuurparadijs. In het seizoen van 1 april tot 1 november vinden er drie grote exposities plaats met top kunstenaars in de onder architectuur verbouwde stal. Op het terras van de theeschenkerij kunt u genieten van de beeldentuin, de natuur en de heerlijke zelf gemaakte lekkernijen. In de Mijmertuin kunt u rustig rondlopen en zittend op een van de banken de prachtige beelden tot u laten doordringen, er komt dan zeker wel een keer een pauw voorbij. Daarnaast organiseren wij workshops waar kunstenaars hun kennis en technieken aan u willen doorgeven. Wij verzorgen de lunch en/of diner. In de winter kunt u bij ons dinerconcerten bijwonen, de top musici komen uit het Oostblok, Rusland en Europa.