Enjoy the Crisis Toonzaal voor Kunst is de expositieruimte in de Fabrieksschool aan de Noorderhagen 13, in de binnenstad van Enschede, op loopafstand van de Cultuurmijl, waar elke maand een andere expositie van uiteenlopende kunstvormen wordt getoond. Op de eerste dag van de tentoonstelling wordt de tentoonstelling feestelijk geopend, waarbij alle geïnteresseerden welkom zijn. We proberen daarnaast rond het einde van een expositie nog een evenement te organiseren. Zo zijn er bijvoorbeeld 2 Vietnamese lunches geweest, verzorgd door ‘Jeff en Ritchie aan de kook’, de SummerTeaParty, en de Soap &Soup party, met life muziek, dj’s en huisgemaakte hapjes. Enjoy the Crisis is hierdoor ook een ontmoetingsplek geworden voor kunstenaars en anderen om in ontspannen sfeer samen te komen.