Welkom bij het andere museum van oldtimer tot kant, gevestigd in pakhuis koophandel, oostersingel 8 te Leeuwarden . In dit in de 19de eeuw gebouwde pakhuis, is gevestigd “’t andere Museum van oldtimer tot kant” waar, zoals de naam al aangeeft, andere museumstukken te bezichtigen zijn dan in een allerdaags museum. In dit museum bestaat de hoofdcollectie uit oldtimers en textiel. Zo kunt u onder andere Kantklos attributen uit Europa, “Mutsen” kanten van de streekdracht uit Nederland, Historische auto’s uit Europa en Amerika, Sportwagens uit Europa en Radio’s van voor en na 1940 bezichtigen. Naast de bovengenoemde museumstukken zijn er ook wisselende exposities en workshops die ook zeker de moeite waard zijn om te bezichtigen of om aan deel te nemen. Na de vele museumstukken te hebben bezichtigd is er tevens de mogelijkheid om, onder het genot van een bakje koffie, in ons eigentijds café na te genieten en te praten over de exposities. Kom eens langs bij ’t andere Museum.