Grafisch Atelier ’t Gooi werd in 1968 met steun van de gemeente Hilversum opgericht en is een van de oudste open werkplaatsen van Nederland. Zij zijn een stichting zonder winstoogmerk. Het Grafisch Atelier aan de Noorderweg in Hilversum is uitgerust voor diepdruk, hoogdruk, vlakdruk, zeefdruk, digitaal large format printing en boekdruk en er is een houtwerkplaats. Regelmatig organiseren zij diverse cursussen, workshops en educatieve projecten. Voor jong en oud, overdag en ’s avonds, door de week en in de weekends. Een uitgebreide bibliotheek voorziet u van alle kennis op technisch grafisch gebied. Tevens staan er diverse kunstboeken en ter inspiratie. Onze expositieruimte voorziet in een plek om grafische kunst en gerelateerde tentoonstellingen te maken. Geen vaste openingstijden.