MOYA, Museum Of Young Art, is een eigentijds kunstmuseum en een dynamische galerie die is ontstaan uit de visie om de kunstwereld te vernieuwen en meer transparantie te brengen. Bij MOYA draait alles om het ondersteunen en begeleiden van kunstenaars in hun carrière. We motiveren, stimuleren, activeren en faciliteren kunstenaars op hun creatieve reis.

Het museumgedeelte van MOYA biedt inspirerende tentoonstellingen die de diversiteit en innovatie van jonge kunstenaars in de schijnwerpers zetten. Naast het museumgedeelte beschikt MOYA ook over een levendige galerie waar kunstwerken te koop zijn. Hier kunnen kunstliefhebbers en verzamelaars unieke stukken vinden die rechtstreeks van de kunstenaars komen. Door kunst direct bij MOYA te kopen, ondersteunen ze niet alleen het talent van jonge kunstenaars, maar dragen ze ook bij aan de missie van MOYA om de kunstwereld te veranderen.